|
Anakin
|
Geplaatst op 14-05-2007, 15:35 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
A1 Team USA zal dit jaar voor de tweede keer deelnemen aan de Indy 500. Het team zal in samenwerking met het IRL-team van Dreyer and Reinbold Racing de wagen van Buddy Rice inzetten. De logo's van A1 Team USA zullen op de sidepods te zien zijn.
"We vinden het erg spannend om opnieuw deel te nemen aan de Indy 500, nu in samenwerking met het Dreyer and Reinbold Racing-team", vertelde de teambaas van A1 Team USA, Rick Weidinger. "Het is het grootste autosportspektakel en de bekendste race ter wereld. We voelen ons vereerd dat we opnieuw een voormalig racewinnaar hebben in de persoon van Buddy Rice. Hij is een van de beste Amerikaanse coureurs met een geweldige achtergrond."
De 31-jarige Rice won de race al in 2004 nadat hij van pole gestart was. "Het is mooi om Rick, het A1 Team USA en Dreyer and Reinbold deze maand samen te brengen. Ik denk dat we een sterk en professioneel team hebben dat op 27 mei een serieuze kanshebber kan zijn. We hebben echt een kans om te winnen, aangezien ik hier ooit al won. Ik heb er erg veel zin in."
De Indy 500 vindt plaats op 27 mei.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|