|
bb033
|
Geplaatst op 06-07-2008, 11:55 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Honda-coureurs Jenson Button en Rubens Barrichello waren het er gisteren over eens: De RA108 komt op droog snelheid tekort. Voor het derde opeenvolgende jaar kan Button niet imponeren op zijn thuiscircuit. Hij zal de race starten als zeventiende. Een verbetering is het wel, want vorig jaar was het de achttiende plek en in 2006 zelfs negentiende.
Button: "Het was een teleurstellende kwalificatie. De korte regenbui kwam precies op het verkeerde moment en mijn droge run werd verpest door verkeer in Becketts. Tijdens mijn laatste run kreeg ik niet genoeg temperatuur in mijn voorbanden. Het is allemaal erg teleurstellend, maar we weten dat de auto niet snel is op een droge baan. We zullen zien wat we nog kunnen in de race, zeker als de verwachte regen komt."
Barrichello doet het niet veel beter, hij wordt zestiende. "Het is zonde dat we niet meer konden verbeteren, maar ik ben bang dat dit het potentieel is van de auto op een droge baan. Ik dacht dat ik door was naar Q2, maar ik zat in de eerste sector toen het begon te regenen. De anderen die in een ander deel van het circuit reden konden daardoor hun tijd verbeteren en werd ik eruit geduwd. Ik had teveel onderstuur in de auto. We verwachten regen voor de race. Laten we hopen dat we uit de problemen kunnen blijven", aldus de ervaren Braziliaan.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|