|
lauke
|
Geplaatst op 20-07-2005, 13:06 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Wat mij opvalt, in tegenstelling tot andere fora (met andere onderwerpen), is dat er in dit forum bijna niet gereageerd wordt op topics.
De topics worden wel veelvuldig gelezen, maar er volgt geen enkele of maar mondjesmaat een reactie. Vinden de lezers niets van wat er in de topics wordt of lezen ze het alleen als nieuwsrubrieken.
Als dat zo is wil ik de lezers waarschuwen dat het vaak om herschreven nieuwsberichten gaat, met herschreven bedoel ik dat verteld wordt wat ergens anders te lezen is. Daarbij speelt, naar mijn mening, de mening van de verteller een grote rol. Sommige berichten zijn bijna gekopieerd van andere sites, zodat je ze dan ook beter daar kunt lezen.
Ik wil de bedenkers en onderhoudsmensen van dit forum niet beledigen, maar op deze manier bloed een forum dood! Een forum is toch ook een soort discussie ruimte waar je met elkaar over een onderwerp van gedachten kunt wisselen. Formule 1 is naar min idee niet een onderwerp waarover je snel bent uitgepraat, dus ik wil hierbij alle bezoekers uitnodigen om te reageren (ook al moet je je daarvoor aanmelden). Als je bang bent voor spam maak je ergens een e-mail adres aan waar je toch bijna niet naar kijkt, of een adres dat je als webmail eerst kunt screnen voordat je je mail naar je eigen pc ophaald.
Ik ben benieuwd!! 
Lauke
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Ik kan ook niet alles weten..... |
|
|
admin
|
Geplaatst op 20-07-2005, 15:13 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Hoi ik weet niet waar mensen hun info vandaan halen. Ik vind het wel mooi dat er wat gepost wordt. Wil dat ook zeker niet tegenhouden. Het is wel leuk als er wat discussie komt natuurlijk. Maar Het wordt steeds vaker gelezen en dan komen de reactie op een gegeven moment ook wel denk ik. Opbouwen van een forum kost tijd. Ik ben over de aantal bezoekers ook zeker niet ontevreden. Ik ben erg geduldig. 
|
|
|
|
|
|
|
lauke
|
Geplaatst op 20-07-2005, 15:59 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik heb geen idee hoe lang het forum al bestaat, als ik je zo beluister nog niet zo lang (een jaartje of zo??).
Ik kwam dit forum tegen toen ik mclaren.nl typte. Ik wwet niet of dat toeval is of dat je dit geregeld hebt. Bekendeid is belangrijk, geduld is ook prima.
Ik vind het (nog) leuk dus ik blijf komen (al wordt het wel vakantie natuurlijk).
Lauke 
|
|
|
|
Ik kan ook niet alles weten..... |
|